Koleksi Comel Nora Danish Duta Baru Safi Rania Gold

Amboi cantik betul Nora Danish ni, kami ingatkan awek mana yang berselindung disebalik jilbab lagi-lagi dikeliling oleh 'bodygurad' ala-ala Mesir ini. Dah macam puteri kami tengok, jelita sungguh, Oh ya, ini bukan perubahan imej terbaru Nora Danish pelakon comel ini. Sebaliknya kini Nora Danish berpakaian seperti ini ketika majlis perlantikan dirinya sebaagai duta Safi Rania Gold. Memang 'stylo' juga konsepnya. kan.

Nora Danish Duta Safi Rania Gold


Sebelum untuk pengetahuan anda semua, duta Safi Rania Gold sebelum ini adalah Rozita Che Wan atau mesra dipanggil sebagai Che Ta. Bagi kami pemilihan Nora Danish sebagai duta baru adalah tepat dan bersesuaian dengan jumlah pengikut Instagram Nora Danish yang melebihi 1 juta, wow pastinya impak akan diterima amatlah tinggi bukan?.

Kecantikan dan kemulusan kulit Nora Danish juga tidak perlu dipertikaikan lagi. Memang sesuai sangatlah padanan ini.

Nora Danish Duta Safi Rania Gold
 Tahniah diucapkan kepada Nora Danish atas perlantikan ini. Makin murah rezeki pelakon ini sejak kebelakangan ini. Semoga terus maju jaya. Lagi beberapa gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

Nora Danish Duta Safi Rania Gold

Nora Danish Duta Safi Rania Gold

Nora Danish Duta Safi Rania Gold

Nora Danish Duta Safi Rania Gold

Tahniah Nora Danish..

1 Response to "Koleksi Comel Nora Danish Duta Baru Safi Rania Gold"

  1. Hadis daripada Abu Hurairah r.a. bahawa Rasulullah s.a.w bersabda yang bermaksud: “Ada dua golongan yang akan menjadi penghuni neraka. Aku belum pernah melihat mereka iaitu golongan yang mempunyai cemeti-cemeti bagaikan ekor lembu yang digunakan untuk memukul orang dan golongan kedua adalah para wanita yang berpakaian tetapi telanjang, berlenggang-lenggok ketika berjalan, menarik perhatian orang yang melihat mereka. Kepala mereka bagaikan bonggol unta yang senget. Mereka tidak akan masuk syurga dan tidak dapat mencium bau wanginya. Sesungguhnya bau wangi syurga boleh terhidu dari jarak perjalanan yang sangat jauh.” (Riwayat Muslim no. 3971) Dalam riwayat Imam Malik, ada sambungan hadis ini iaitu: “…Bau wangi syurga dapat dihidu dari jarak 500 tahun perjalanan.” (Al-Muwatta’, no. 1421)


    Dari Abdullah bin Amr radhiyallahu ta’ala ‘anhu, bahwa Nabi shallallaahu ‘alaihi wa sallam bersabda,“Sampaikanlah dariku walau hanya satu ayat” (HR. Bukhari)
    mmg dosa masing2.. kubur masing2..boleh ke mandi dan kafan jenazah sendiri? masuk kubur sendiri?
    FYI nora danish telah delete komen aku bila aku bg hadis and block aku trus..maknanya dia suka comment yg lucah tu sbb nya dia x delete pn comment tu..brubah la nora danish hidayah tu tlh ada di dlm stiap org islam..lawan hati tu dr trus dgr hasutan syaiton..

    ReplyDelete