Nora Danish Isu Rogol - Ini Soal Keselamatan, Saya Tak Boleh Ambil Mudah

Nora Danish Isu Rogol - Ini Soal Keselamatan, Saya Tak Boleh Ambil Mudah

Payah juga bila jadi orang cantik ni rupanya, nak-nak kalau public figure. Alahai cantik pun susah tak cantik pun susah. Tapi kalau dah nama selebriti mesti cantik kan, tapi kalau dah terlalu cantik ni kadang kala sampai ada yang obses mengacam keselamata seleberiti tau. Haha meroman pula bulu roma ni.

Ini kes terbaru, bukan kes meroyan tapi kes seorang pengikut di Instagram hot Mama kita iaitu Nora Danish yang membuat ancaman rogol terhadapnya. Oh Dasyat betul.

Akhirnya, Nora beri juga penjelasan mengenai perkara tersebut dan Nora sudahpun melaporkan perkara tersebut pada pihak berkuasa.

Nora Danish Isu Rogol - Ini Soal Keselamatan, Saya Tak Boleh Ambil Mudah

Menurut laporan Berita Harian sebentar tadi, Nora berkata dia enggan memanjangkan isu tersebut, namun, mengakui bukan senang baginya untuk melayan kerenah semua pengikut Instagramnya.

Saya tak mahu komen panjang mengenai hal ini. Tapi bukan senang untuk saya layan kerenah pengikut di laman ini.
Ada bahayanya juga jika kita memuat naik gambar di mana kita berada kerana ramai stalker. Ini soal keselamatan dan saya tak boleh ambil mudah.

Betul cakap Nora, nak panjangkan lebih-lebih pun tak guna kan? Baik serahkan pada pihak berkuasa untuk menjalankan siasatan selanjutnya.

0 Response to "Nora Danish Isu Rogol - Ini Soal Keselamatan, Saya Tak Boleh Ambil Mudah"

Post a Comment