Maya Karim Insiden Memalukan Ketika Raya. Huh! Apa Tu?

Maya Karim

Pejam celik pejam celik sudah sebulan umat Islam di seluruh dunia berpuasa, akhirnya tiba syawal yang dinantikan.. Apa cerita Maya Karim inseiden memalukan ketika raya. Huh! apa tu?....
Biasala setiap orang pasti ada pengalaman atau kenangan yang tak dapat dilupakan semasa menyambut aidilfitri bukan?.. jom kita korek cerita Maya Karim dengan baca selanjutnya dibawah...
Tak kiralah sama ada ia merupakan kenangan manis ataupun pahit, sudah pasti ia akan tersemat dalam sanubari anda buat selamanya.

Begitu juga dengan si cantik jelita Maya Karin yang tidak lokek untuk berkongsi cerita mengenai insiden memalukan yang berlaku kepadanya semasa hari raya pertama. Memalukan macam mana ya?
Maya Karim
Terkenang zaman kanak-kanak ya Maya?

“Saya akan selalu ingat semasa mak jahitkan baju kurung saya yang pertama masa saya umur 7 tahun. Tapi saya sangat nakal dan ‘tomboy’ masa tu. 
Tak sampai satu jam, baju dah koyak dan berlubang besar. Jadi, sepanjang raya pertama, saya kena juga beraya dengan baju yang dah koyak.”
La.. nakal rupanya Maya waktu kecil-kecil dulu ya. Nasib baik bila dah besar jadi wanita sejati. Macamana pula dengan anda semua? Ada insiden memalukan juga ke masa raya? Kalau ada, bolehlah kongsikan di sini!. -Itsmepicture.blogspot.com

0 Response to "Maya Karim Insiden Memalukan Ketika Raya. Huh! Apa Tu?"

Post a Comment