Neelofa Bakal Bernikah Kerabat Diraja..

Ramai yang akan kecewalah jika benar Neelofa akan bernikah dengan kerabat diraja. Baik yang dah kahwin beranak pinak, mahupun yang bujang. Neelofa ada tarikan tersendiri, di sebalik penghijrahan baru Neelofa yang kini sudah pun berhijab. Benarkah khabar timbul secara tiba-tiba tanpa sebarang angin mengatakan selebriti cantik jelita Noor Neelofa Mohd Noor akan bernikah dengan seorang kerabat diraja?  Gosip ini dikatakan mula muncul apabila Neelofa bertemu dengan Tok Guru Nik Aziz pada hari raya yang lalu.


Neelofa Bakal Bernikah Kerabat Diraja

Menerusi Sinar Harian hari ini, seorang sumber yang dikatakan rapat dengan Neelofa telah memaklumkan pelakon itu merasa janggal dan malu apabila desas-desus ini bertiup kencang. Kata sumber tersebut:-
Saya mendapat tahu sejak berita tersebut tersebar, dia (Neelofa) rasa janggal dan malu dengan gosip yang mengatakan akan menamatkan zaman bujangnya dengan kerabat Diraja.
Siapa yang kata dia akan kahwin dengan kerabat Diraja sedangkan dia sendiri tidak pernah jumpa dengan kerabat tersebut.
Lagipun pertemuan bersama pemimpin (Nik Aziz) itu adalah untuk dapatkan nasihat daripada beliau bukannya berbincang pasal jodoh.

Neelofa Bakal Bernikah Kerabat Diraja

Sms yang tersebar:
sms neelofa kahwin kerabat diraja

Syukur kalau gosip ini memang sekadar gosip dan bukannya kenyataan. Masih ada peluang buat jejaka-jejaka di luar sana untuk mencuba nasib mengorat Neelofa. Kami yakin ramai yang lega mendengar penjelasan daripada sumber rapat Neelofa ini. Bolehlah mula pasang impian untuk beristerikan Neelofa kembali. Kan.

0 Response to "Neelofa Bakal Bernikah Kerabat Diraja.. "

Post a Comment