6 Gambar Wan Sharmila Yang Comel

Wan Sharmila

Makin comel maki berseri-seri wajah kami tengok Wan Sharmila ni. Ada gosip mengatakn Wan Sharmila akan mendirikan rumah tangga 15 September ini. Terkejut juga kami dapat khabar berita tut...tut..tut.. jadi buah mulut. Tapi kalau betul siapa jejaka bertuah itu?

Wan Sharmila

Khabarnya si jejaka yang berjaya mencuri hati Wan Sharmila ialah seorang ‘pilot’. Ditanya oleh Kosmo mengenai kebenaran desas-desus ini, Wan Sharmila tampil membuat penafian. Kata Wan Sharmila:-
Saya sendiri tidak tahu akan mendirikan rumah tangga pada bulan hadapan. Sudah tentu saya terkejut apabila mendengar perkara ini dan agak hairan macam mana ia boleh tersebar. 
“Kalau benar saya akan berkahwin sudah tentu persiapan kini sedang sibuk dilakukan, sedangkan saya tidak membuat sebarang persiapan. Jadi, cerita yang mengatakan saya berkahwin pada September ini tidak benar
Lagi beberapa gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

Wan Sharmila

Wan Sharmila

Wan Sharmila

Wan Sharmila

Wan Sharmila

0 Response to "6 Gambar Wan Sharmila Yang Comel"

Post a Comment